"det som inte dödar dig, gör dig starkare"

det stämmer, efter den dålig dag med många pinsamheter. har man det mottot så klarar man det ändå. så många pinsamma stuffs som jag har gjort idag har inte hänt förut tror jag, ska inte glömma att nämna frida "hjälpte till" med bra många av dom också. men vi bara skrattar åt de och går vidare. för svårare än så är det inte!

jag och fridus har ätit och fikat på rutiga idag! really nice! observera ätit OCH fikat! =D

image61

för övrigt är det rena rama katastorf vädret i härnösand. snö och slask och bläää!!

VAD ÄR DET FÖR VÄDER SÖDERUT? :D


Kommentarer
Postat av: Frida

Hahaa ja, jag "hjälpte" ju till =P

Hahahhahahhahaha, ja ätit OCH fikat....OCH ätit IGEN

2008-04-14 @ 21:16:18
URL: http://fridas1000tankar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0