FRIDA (L)

jag är tröttt!! annars skulle jag vara hos frida och äta kebabrulle med henne! (men istället låter jag henne sitta där och vara helt ensam) (?) hur kan jag? dålig stil. men det frida vet är att man inte vill umgås med mig när jag är trött, jag somnar bara! hahaha, får se om jag piggnar till så jag kan komma dit senare=)

jag och frida är ganska kreativa, jag kan inte säga det som vi gjorde idagav en anledning:) haha

och du frida, jag vet inte vad jag skulle göra utan dig!!!!!!!! du är bäääääääst


image59

/ tröttis


Kommentarer
Postat av: Frida

NAAAAAAW GULLUNGE!!!!!! Nej men jag får väl sitta här som en annan tragisk person....skojjas!! Hahahha, men du får se till att pigga på dig lite så du kan masa dig hit sen, för jag vill träffa dig!

Haha, ja visst är vi kreativa du och jag gumman! Tänk sån fantasi man kan ha allstå! XD

Vet inte vad jag skulle göra utan dig heller vännen! DU ÄR BÄST!

ÄLSKAR DIG

2008-04-11 @ 17:52:34
URL: http://fridas1000tankar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0