glassig kväll

jag har vandrat med malla idag, vi tog en prommis längs nattviken. otroligt vacker stad man bor i dååå.. så vacker att man var tvungen att ta ett kort. gudars skymningar! hahah . sen vidare mot DONKEN. yepp, jag känner mig som hemma där, undra varför?! skulle lätt kunna jobba där. äta hamburgare 24/7 liksom (: men inga burgers idag inte. det var ju en glassig dag/kväll, så det blev glaaaaaasss, mcflurry - deluxe! woow, med daim och kolasås, eller om man heter malin och är smartie, så tar man smarties och kolasås!:) fyndigt värre! ;)

image74

nu ska jag nog sova snart, för vi har skolfoto imorgon, och då vill man ju inte ha värsta påsarna under ögonen. då blire litt pinsamt kan jag tycka. komma där som värsta aa, jag vet inte vad och så vet jag inte vilken tröja jag ska ha, eller frilla. shit, varför pluggade inte jag idag? då hade jag haft mindre att göra imorgon. men nej, sånt tänker man inte på om man heter mimmi. bläähe allt är rätt stressigt, men blogga det hinner jag med, bra mimmi, bra!

sovgött


Kommentarer
Postat av: malls

mysigt vare=) mcflurry deluxe for life!! ;D;D

puss påre

2008-04-22 @ 17:57:37
URL: http://malls.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0