guldmedalj, shopping och ett födelsedagsbarn

saraaaaaa, du borde få en guldmedalj för att du stod ut med mig idag på stan, jag provade typ 102309882375 tröjor. tack saris, du är så gullllig.
jag hittade en tröja tillslut iallfall,en svart med mönster på. den får duga till "the party" på lördag:)

iallafall åker jag med min kära pappa till stockholm på fredag efter nationellaprovet i engelska. ((uscha. jag kommer dö.)) för att sen hoppa på ett tåg till värran (västerås). det ska bli soft. alltid trevligt att komma iväg en sväng sådär. det ända jobbiga är att man måste packa.. jag är inge bra på det! haha

mitt liv är stressande just nu. det är så mycket just nu. men jag gör inget åt det. det är stressande som sjutton.
men jag överlever nog ändå:)

måste sova nu, ska vara pigg imorgon för vi ska till malin o ge henne presenter eftersom hon fyller år idag. graaaaaaattis malls!

hoppas det gick fine att fixa pass fritiof=)

hare superbraaa / mimmi
image22
malls o jag, a long time ago:))))



 


Kommentarer
Postat av: Fritiof (?)

Nej Mims du kommer inte att dö!!!!!!

Å, japp det gick hyfsat...hahaha fast jag ser heeelt sjuk ut på kortet

2008-04-03 @ 19:42:39
URL: http://fridas1000tankar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0