hej då härnösand

jag kommer att  lämna stan över en helg, jag ska till min söta farmor i västerås. hon fyller år. 80 år till och med. och det ska vi naturligtvis fira. yeah, hela tjocka släkten ska fira henne. vi är minst 40-50 personer:) mm, och jag har inte packat klart.. åhå, det är alltid lika svårt att bestämma vad man ska ha med o inte. men jag tror att jag har koll på läget. jag ska ta en dusch sen hoppa i säng,så jag är pigg tills i morgon då nat.provet i engelska är. ahh, jag kommer få panik och inte kunna någonting... like usual!

hoppas ni får en trevlig helg nu =)

/ mimmi

image29
image30
det kommer ta sååå låååång tid att åka.. men vadååå liksom :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0