hunnit med en del stuffs

HEEEEEEEJ DU GLADE!
i söndags tänkte jag blogga värsta låååååånga inlägget, men icke, blogg.se fungerade inte då. så jag får berätta lite vad som händer och har hänt idetta inlägg istället. i söndags var jag somsagt i birsta och shoppade. det blev en del saker, mest skor faktiskt, ett par balskor och vanliga ballerina dojjor, som jag hoppas kan börja använda ute snart. eftersom mitt minne är lika kasst som en guldfisk så kommer jag inte ihåg ifall det blev några fler inköp den dagen. Igår, vetni vad? nej jag pluggade huuuuur länge som helst, helt otroligt. och o-roligt!! ha-ha-ha
och idag ska jag också plugga tänkte jag, men nu ska jag o mamma ner på stan och köpa linser till lilla-synskadade mig. nej men jag ser jättedåligt på långt håll så det är prima med linser. sen bär det av till sundsvall med mamma och hämta lillebror.

image15


men shit, i veckan måste jag ta mig i kragen och åka och sola, jag är äckligtblek...
fast om några månader sisådär, så ska jag, kasper, maja och mams och papps till
TURKIIIIIIIIIIIIET:)

image13
hotellets pool!!

image14
:):):) det känns faktiskt härligt att ha nått att längta efter:)

nej nu ska jag kika in på bilddagboken och så:)

vi hörs people! pusss / mimmi


Kommentarer
Postat av: anna

får jag följa med?
:-) :-*

2008-04-01 @ 19:37:11
Postat av: mimmiii

såklart,det finns plats i min väska:D:D

2008-04-01 @ 20:11:54
URL: http://mimmsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0