livet leker

"sommar" och sooooool, how nice isn't it på en skala?
värsta softar dagen idag, som vanligt nuförtiden.
först nationella som jag sa, det kändes bra, men då brukar resultatet inte vara lika bra dock.
sen några andra lektioner som vi bara satt av. typ. nästan. såg på film och så, är kanske inte världens jobbigaste grej. sedan solade jag, sen,vad gjorde jag sen? jo pontus, sofie och dennis kom, och åt med oss, det är bra, för pontus är lika matglad som mig, om inte värre. så då känns det bättre, hahah!

jag måste komma ihåg att ändra mitt gymnasieval också. hur ska jag komma ihåg det?! det blir en utmaning som heter duga. aja, det är ju så att syon måste "låsa upp" så att man kan välja om. så jag bör väl säga till, imorgon kanska tillochmed. men som ida sa att mitt minne är bra men kort. jag tror fasiken hon har en poäng där!

och imorgon ska jag till mallan, det ska bli really funny! :) jag längtar!
vad händer mer imorgon, jo jag ska på stan. jag ska köpa nagellack hade jag tänkt. jag var faktiskt så kreativ att jag målade ljusrosa, wihoo, liksom det är ju på gränsen till sommar så vadååå.

nu känns det som mina ögonlock väger minst fem kg var, dom är astunga. jag behöver nog sova? smart jag är.

ville bara säga att jag saknar anna sisådär föööör mycket!

och att jag kommer sakna frida mycketmycketmycket när hon är borta! men jag hoppas hon får det bra, för det är hon minsann värd. värsta lyxigt att åka utomlands nu. somsagt jag hoppas hon får en bra resan!

nu SKA jag sova,

ciao!


Kommentarer
Postat av: Anna

Älskling! Jag saknar dig meeed!
Men vi ses snart :)
puss :-*

2008-04-27 @ 17:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0