nya vänner

hela festen hade jag en söt kusin, eller snarare två stycken, tvillingar, som skulle sitta i mitt knä all the time,victorie och nathalie, dom är cirkus 1,5 år=)  victorca och natalca heter de i tjeckien. dom är dundersöta och staplar omkring där och dem kommer bli flerspråkiga.. dom håller redan på att lära sig tjeckiska och svenska o engelska, wihooo fachinerande;; hahah jag ska träffa dom i morgon med. idag träffade jag även alla mina kusiner på pappas sida, det var verkligen svinkul!!!

ÄGD, blev jag igår när vi skulle bowla - jag, linus, malin, stefan o kicki, efter kl.21:00 så fick inte mindreåriga komma in, så thanks!!! det var ju bara jag som var 16, resten var typ 19 - 24 år. men vi åt på thai istället:)

pusss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0