pinsamma girls

jag o särah vandrade runt stan i flera timmar. i våra rosa klasströjor. jesus, vad vi är pinsamma!  haha, ni kanske inte tycker att det låter så farligt, men då har ni inte sätt dom:) för det första är det en hemsk färg, ingen passar liksom i den. den är inte ljusrosa, men heller inte knallig på nått vis. sen så har den ett "fint" motiv på. ganska komiskt kan jag tycka. men jag kan erkänna att jag inte har nån skönare tröja än min älskade rosa klasströja! men det är ganska kul, för ni lär se vilka som går i min klass nuförtiden. haha!

jag slänger in en bild på fram den,
well, enjoy!!

framsidan;
image62


baksidan;
image63


nu ska jag sova gott som en liten anka. gör det du med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0