porträttfoton...

...är ju alltid lika kul att ta. not. mina classmates har en förmåga att alltid lyckas bli bra. den förmågan saknar  nämligen jag. avis x 1000. men ändå envisas mamma med att köpa dom där korten, fast man egentligen bara vill knövla ihop korten till en boll, ställa sig på dom och hoppa sönder dom och slutligen riva dom till småbitar och mata papperskorgen med dom. åhnej, så enkelt ska det ju inte vara! mamma ska ju ha alla kort. stora som små. men ja visst, ge hela släkten. sätt upp på gatan,skicka in till tidningen. do it. okej,nu börjar jag överdriva liiiiiite. men det jag ville ha sagt var att jag aldrig har blivit nöjd med ett skolkort! 


image81
 
nu är jag värsta glad, jag vet inte varföööör. strålande humör liksom!
kanske för att jag just nu lever loppan med allt vad det innebär :)

image82

klockan är tjugo i elva och jag är trött. det är konstigt eftersom jag somnade klockan sju och sov till halv tio av att en söt person ringde och väckte mig. det var bra! då hann jag se klass 9A. det är faktiskt intressant. så tack maja!

imorgon så är det ingen syslöjd =( tråkigt kan jag tycka. då det är softarns att vara där. men det blir bra ändå.

sov gött people! för det tänker jag göra:)


Kommentarer
Postat av: Sara

du är så söt mimmii:)
hahahahaha, dom dära korten är iallafall snyggast av ALLA!! :D

2008-04-22 @ 22:51:25
URL: http://sariis.blogg.se
Postat av: Frida

Hahahahahhaahahahhahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahah

2008-04-23 @ 17:37:42
URL: http://fridas1000tankar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0