Snäll, glad och läppglansnarkoman

hej det är jag det! enligt frida, det sista kanske stämmer? :)

okej, det är lika bra att erkänna, jag har typ 27 läppsyler/läppglanser i min sminkväska...
fråga mig inte varför. man blir liksom beroende!

några av favoriterna

image64
haha, jag har ca sju stycken sådana :) ^^

image65
i like it too


image66
luktar och smakar konstigt , meeeen är asbra!!

image67

image68

image69

yeah, några stycken iallafall=)


och så vill jag bara säga att det var astrevligt ikväll flickor=) det måste göras om snarast!

nu ska jag kanske sova, jag är rätt trött egentligen!

ciao!

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha ja det är du, men jag älskar dig ändå ;) :*

2008-04-20 @ 12:10:46
URL: http://fridas1000tankar.blogspot.com/
Postat av: Sara

ahahahahahahhahaha, men det kanske stämmer?!
Hahahahahahaha, men ganska så kuuul;)

2008-04-20 @ 12:31:35
URL: http://sariis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0