tidsfördriv gånger 100

DU:

1. Hur lång är du? - 169,2 cm
2. Vad vill du bli när du bli stor? - frisör kanske

3. Vad pluggar du? - inget för tillfället

4. Har du långt hår? -  det beror på vem man jämför med

5. Vilken hårfärg har du? - jag har typ brunt med blonda slingor här och där

6. Sminkar du dig? - jaop
7. Har du haft sex senaste månaden? - nope

9. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? - vita

10. Har du kysst någon idag? - nix


FAMILJEN:

1. Bor dina föräldrar ihop? - nej
2.Vem är bäst, mamma eller pappa? - jag tycker om båda
3. Hur många syskon har du? - jag hatar såna frågor, men okej, jag har sju syskon
4. Vad är det senaste du sa till din pappa? - kom inte ihåg

5. Vilken mat lagade din pappa senast? - kom inte ihåg det heller

6. Hur många ställen har du bott på? - fyra

7. Vem i din familj stör du dig mest på? - min hund
8. Vilken familjemedlem är snällast? - oj,det vet jag inte

9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? - maja och jag gör saker hela tiden

KOMPISAR:

1. När var du senast med nån kompis? - igår
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? - förra helgen i västerås hos linus o malin
3. Har du kysst nån kompis? - nope

4. Har du varit tsm med någon du nu är kompis med? - räknas det om man var liten?
5. Vem har du varit kompis med längst? - soffipropp

6. Vem känner dig bäst? - frida, sara,malls, mimmi

7. Längsta tid du varit osams med en kompis? - jadu, ich habe keine ahnung

8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du

 gjorde det? - det beror på
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? -  nej


KLÄDER:

1. Vad har du på dig idag? - myskläder för hela slanten
2. Har du bytt om idag? - jaa
3. Favorittröja? - jag har många

4. Sexigaste klädesplagget på andra könet? - oh, jag vet inte

5. Har du gett bort kläder nån gång? - jaa, klart jag har

6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? - jaa, det händer lite titt som tätt

7. Har du handlat kläder genom internet? -  jarå

8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? - nej det har jag inte

9. Fulaste plagget andra könet kan ha? - vet inte , haha

10. Vad använder du för skor? - just nu, såna sköna sneakers


VÅGAR DU:

1. Skrika åt dina föräldrar? - jaa, det gör jag
2. Klä dig annorlunda? - yes i do

3. Vara dig själv? - YES

4. Visa dig i bikini/badbyxor? -  jaa
6. Ge dig på utmaningar? - jarå, till en viss gräns
7. Ha sex på offentlig plats? - hahahah

8. Vara omogen? - 24/7

9. Äta småkryp? - näää, det hoppar jag

image56


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0