trött fortfarande

jag somnade kanske ett igår, och sov till ett idag, och jag är fortfarande aaastrött. jag menar jag har ju sovit 12 h trots allt(?) =) aja, jag ska träna sen iallafall. fotboll inne. inte det roligaste som finns men. det blir kanske roligare sen när man kommer ut på gräs, who knows? tiden innan träningen ska jag spendera genom att softa sönder:) kanske åka till pappa. vi får se vad som händer. vi är lediga imorgon för att lärarna har någon slags planeringsdag, - kan ni inte ha det oftare? =) så det ska bli naaajsigt:)

vi hörs!!
have a great day!
pussssss

image60

detta var i umeå 2007, ohlalalaa vilka minnen!!

Kommentarer
Postat av: anna

ååå, jag vill också vara ledig!
Istället har vi nationella prov i svenska, jag vill INTE! Men hoppas du får en underbar dag och att du blir pigg :D puss och kram

2008-04-13 @ 19:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0