23 DECEMBER

just idag är det drottningens födelsedag, adam har namnsdag, mimmi firar lilla julafton med sin mamma, evelina spenderar sin första dag i thailand och imorgon är julafton. det är synd att det inte är lika kul med julafton som det var för några år sedan. fast jag ska inte säga att jag inte diggar julen - för det gör jag! asmycket! jo men jag längtar. haha : )

igår hade vi lilla julafton girlsen och jag. vi delade ut paket och åt. haha det sista förvånade er va? haha. ni ska bara veta vad jag fick. jag har lite bilder men inte på allt. och eftersom maja den jääveln tog kameran så kan jag inte knäppa på det jag missade. så länge ni inte vill att jag ska knäppa med min 1 megapixels mobilkamera... ne jag tror vi klarar oss.


den smakar kanel, och jag älskar den. aaaah, lovelovelove!!!



har ni sett vad gulllligt!



<333


nu ska jag packa ihop mina grejer och fara till mamma och försöka få lite julkänsla : )
god juuuuuul lovers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0