FRIDAY!! YEYYYYYY!

halllllllå
idag hade vi salong hela långa dagen, rullade permanent och klippte klart en plan-skulptering(?) hette det så? aja, sen gjorde jag en vacker liten fälta på en långhårsdocka =) haha det var typ skoldagen! eller just det, vi fikade också, som alla andra fredagar. jag bad med min snällaste röst, eller det var ulla som frågade, om vi fick åka med en tidigare buss. tack gud för det. då hann jag hem innan jag skulle jobba. jobba på resturang är ganska jobbigt känner jag så här nu efter. mina fötter värkeeeer, otränad..hehe...oooopppps! mitt fel. nemen imorgon fortsätter jag jobbbba, sen har jag jobbat klart för i år ! wiiie. nu ska jag se idolklippen på youtube.. haha nörd.. men jag måste se, även att alice och kevin är i final! wehooo, min favoriter. wooawww!! hörs imorgon lovers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0