HEJ VÄNNER

hörrrni det är lördagkväll. vad gör ni? är ni ute och super? spelar poker? sitter inne och kollar på faddergalan? sitter vid datorn och tittar på roliga youtubeklipp? eller mår ni lika kasst som mig så ni inte orkar nått annat en att sitta hemma och nörda. jag skulle eventuellt jobba ikväll men det behövdes inte. lika bra det. för jag har sovit hela dagen. vaknade ett, somnade tre igen och sov till sex. wowwww, härlig dag. jag försöker samla all kraft jag kan få tag på för att masa mig upp till mallans place och träffa henne och sara. im working for it. bara jag inte blir sjuk. då, då ni. då blir det inte roligt att heta miimmi. det är ju värsta veckan till veckan. dataprov,matteprov, sova på skolan, julmysfika på idrotten, egen vård. tänk eeer, åhh, sen jullov! how i longing for that. jaja, fortsätt festa,spela, slöa eller nörda. så hörs vi nästan gång. jag och bloggen ska nog inte umgås nått mer ikväll tror jag.
 puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0