I can not sleep but I have not even tried

veronica älskar när jag gör sånahära frågor, också tänkte jag attt eftersom det är hennes birthday idag liksom så: )


STEG 1
Namn: mimmi
Födelseplats: sundsvall
Bor: härnösand, sverige, norden, europa, jorden
Ögonfärg: grönt med orange i, tänk nemo
Hårfärg: brunt skulle jag kalla det
Skostorlek: 38 2/3, eller vi säger 39
Civilstatus: snigel,
Höger eller vänsterhänt:
right, yeah right

STEG 2
Skor som du bar idag:  svarta stööövlar
Dina svagheter: tiden räcker inte till om jag ska skriva alla
Rädsla: mördare, ormar osv

STEG 3
Första tanke när du vaknar: please kill me
När somnar du: olika, men det är måååånga tankar som virvlar runt

STEG 4
Pepsi eller Coca Cola:  cocaapepsi
McDonalds eller Burger King: donkishh
Adidas eller Nike: adidas tror jag, eftersom jag är SÅÅÅ insatt
Lipton Ice Tea eller Nestea: samma här, bara för att jag inte har nån blekaste så säger jag lipton
Choklad eller vanilj: vanilla

STEG 5
Svär du?: inte alls ofta
Sjunger du?: aa fast inte så bra
Duschar du varje dag? jepp
Röker du?: neeesh
Gillar du skolan?: jaarå
Tror du på dig själv?: ja, vem ska annars göra det? ;]
Kommer du överens med dina föräldrar?: jaa, skitbra

STEG 6
Har du under den senaste månaden..
Druckit alkohol ? yes
Rökt?: tror inte deet
Shoppat?: mmm 2 much maybe
Ätit en hel ask müsli?: neeeej
Ätit sushi?: no
Stått på scen? nää
Skejtat: nix
Bakat?: jaaa, peppisar
Stulit något?: neej
Ljugit? naa,eller jag vet inte
Rakat dig?: jo
Kysst någon?: dont think so
Kramat någon?: jaa
Haft sex?: no

STEG 7
Har du någonsin..
Däckat eller varit jättefull?: nja
Varit full?: kanske, vem vet
Blivit kallad hora? inte serri
Blivit nerslagen? av maja ja........
Busring någon?: jaa, gud ja
Gjort något som du ångrade?: jaa
Fått IG i nått ämne eller på något prov?: ne inte nångång faktiskt
Kastat en sten på nån ruta?: maybe baby

STEG 8
I framtiden..
Namn på barn? mimmi? nerååå, du gick väl inte på den lätta?
Hur vill du dö? snabbt och smärtfritt
Vad vill du bli när du blir gammal? en söt, tjock tant som spelar bingolotto

STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för? några stycken
Antal CD-skivor du äger? inte en blekaste
Antal piercings?: öronen just
Antal tatueringar?: noooooll
Hur många gånger har du varit med i tidningen?: inte så många, men det har hänt, ohlalala



STEG 10
Vad ska du göra i sommar? jag ska till england och sen ska jag softa resten, durå?
Vad ska du göra i vinter? vara inne och värma mig
När tar du studenten?  2011
Vad gör du efter gymnasiet? jobbba.resa kanske, jag veeeeeeet inte
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba? inget bestämt
Vad händer till helgen? idolfinal, hahah nerå, men jag ska softa, chilla, take it easy you know
Vad vill du helst göra just nu? stänga igen datorn och slockna

STEG 11
Vill du ha pojk/flickvän? varför inte liksom
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? egentligen allt, men ansiktet kanske
Vilka av dina kompisar tror du kommer hitta en pojk/flickvän först? hahaha vilken jäkla fråga
Vem är den perversaste person du känner? har bara perversa kompisar.. nerååå, jag vet inte
Hur många gånger har du varit utomlands? typ 6 gånger
Vilket land är bäst? turkiet,italien,grekland eller tjeckien

jag var lite internationell på vissa ställen för jag tänkte ifall nån som läser min blogg skulle råka vara engelsman eller indie, eller från usa, då fattar dom nått liksom....hahaha, trodde jag ja...!!  nu måste jag sleepa, hörs imorgon om vi har tur. hejdå bloggis


Kommentarer
Postat av: evelina

Mimmi, du e "la" för gryyym :D<3

2008-12-11 @ 10:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0