PROV! KILL ME

idag vare öppethus på jb, min skola så man fick komma och kika. vi stod och rullade permanent,eller vi och vi, inte jaag, för jag suger på det... men iaf så tvättade vi håret på people who ville, och fixade dom så fina såååå. när jag kom därifrån vid åtta, dvs hemma vid nio, så for jag till mamsen och försökte lära in mig den jättehemska provet vi har imorgon, FRISÖRYRKETS HISTORIA!!!! ahhhhhhhh, jag blir galen, mest på mig själv om jag ska vara ärlig, jo för vi har vetat om att vi ska ha prov i flera veckor, kanske månader innan. men ändå sitter jag, mimmi lindholm, här dagen innan provet och tror att jag kommer fixa det galant.. jo tjeeeena, undra sa flundra hur detta kommer sluta. men för övrigt är det prima, något övertrött, lika bra det, eftersom jag kommer få sitta uppe hela natten och traggla all denna fakta. men vi ser det från den ljusa sidan - sen är det gjort : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0