PSYK DAG

vet ni vaaad? jag tänkte berätta om min dag för er. så här vare. jag försov mig (det gör jag alltid, så det är inget märkvärdigt). men jag hann i tid till bussen. jag sooov hela vägen, (det gör jag också jämt). sen klev jag av, i snöblasket. märker ni vad detaljrik jag är? i allafall så tog jag hissen upp till klassrummet, som ligger på femte våningen, så det kan man göra med gott samvete. jag brukar faktiskt gå ibland, typ 3 gånger/termin.
första lektionen skulle vi färga våra tjejdockor hur vi ville. jag bestämde mig rätt snabbt för engångskull! wow, kors i taket! mörkbrunt med guldiga slingor i fick bettan, hon heter så min docka. det tog hela förmiddagen. tur det kanske, för på eftermiddagen lussade vi för hela skolan!!!! Hahahahahaha så jäkla kul. vi gick runt i alla klassrum, på alla våningar med halva klassen klädd i klippkappor och och tomteluva/luciakrona/stjärngossestrut/tärnglitter. and yeees, dom kollade konstigt. men dom hann inte säga nått innan vi gick ut igen. vi kunde bara en sång, så vi varvade "jag såg mamma kyssa tomten". jesuuus, snacka kul.vi är ju inte direkt en estetklass, så sången är inte vår starka sida. ni ska få se bilder sen, både på dockan och vårt fina luciatåg. det var ett garanterat annorlunda luciafirande : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0