RUBRIK !

jag har köpt klart nääästan alla julklappar! lycka på högnivå. jag är alltid sist. har alltid nått kvar. men får se om jag lyckas hinna klart i tid. jag måste verkligen tänka efter innan jag köper grejer, jämt! bra och dåligt på samma gång. evve och virran var mitt sällskap i sundsvalls stad. wohooo, eve den jäkeln ska till thailandet under jul och nyår. neeeej, jag är inte alls avis, inte alls! buuhhu, funderar på att sätta mig i hennes resväska som förmodligen är ganska tom när hon åker ner, men på vägen hem kommer jag nog inte få plats då alla hennes fake- fred perrykoftor, tusen koftor och allt annat som ska inhandlas på mbk ska få plats! så det blir en gåta, men jag filurar på den : )

vi har glosor tills imorgon, och nu har jag präntat in dom i hjärnan och håller tummarna att glosorna håller sig där tills imorgon vid 14 tiden. peppar peppar ! ...
och för er som gillar onödig information,så kan jag meddela att jag är hos mammut. i det stora blå huset vid e4an, precis.
aw, just det. jag såg aldrig andra avenyn avsnitten igår, kanske ska se dom nurååååå. vad tror du bloggis? om du lever får du se.

peace


jag lägger ju aldrig ut bilder, så här har du blogggggiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0