SATURDAY AFTERNOON

snart ska jag bege mig till jobbet och jobba i fem hela timmar. sen ska jag tillbringa kvällen med några utav favoriterna. dom kommer nog få stå ut med att jag kommer lukta pommesfrites och ha fetthår. haha stackarna!
snart sitter pappa på planet till indien... det är väldigt tomt här hemma, eftersom dennis bor i norge nu för tiden också. men idag börjar linus bo här så det blir inte så tomt längre : )
imorgon ska jag klippa mamma, spännande ! men det kan inte mer än bli helt fel. och neej, jag ser nu att jag glömde att berätta att vi fick göra folieslingor igår. det var skit kul, men jäkligt svårt. men med lite träning kommer det fixa sig också. roligt att få testa nått nytt, även fast jag har provat på och lärt mig huuuur mycket som helst under den här terminen, som snart börjar dra sig mot sitt slut.. awwwww, det går alldeles för fort. men samtidigt, är det ljuvligt med jul och lov! klockan är halv fyra nu och jag börjar fem. borde kanske byta om till arbetskläderna och äta nått så jag står mig i fem timma. pontus skjutsar mig till sara när jag har slutat jobba så slipper jag gå. gulligt va! yey!

just det, mamma skulle beställa klipptid åt mig, jag tycker det är pinsamt  när man ska säga vilken frisör man vill ha, speciellt om det bara är två som jobbar på salongen. så mamma skulle göra det. då var det en speciell jag ville skulle klippa mig. vet ni när jag fick tid ???? 7 januari... jippiyey, det var förra veckan hon bokade. snacka om fullbokad.! hhaha, men jag tror att det är värt det. jag får ha håret så här över jul och nyår. men den 19 har vi egen vård i skolan. det vill säga att vi får göra vad vi vill med håret, med hjälp av en klasskompis. spännande : )
nu ska jag göra allt jag inte hinner göra om jag sitter här. pusss lovers


Kommentarer
Postat av: Fia

Vars jobbar du? =)

2008-12-07 @ 20:53:25
URL: http://sofiaskoglund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0