HEJ IGEN

4 dagar och 13 timmar höll jag mig ifrån bloggis. kort resumé om vad som har hänt under denna tid.

matteprovet. vi säger ingenting om det. jag säger bara; vi firar om jag får godkänt. sällan jag har skrivit ett prov och inte är säker på en enda uppgift. hahaha, men jag chansar hej vilt. då kan man iallafall få nått poäng om man har tur. så vi väntar till efter jul och ser.  fotbollsturnering med skolan i nordichallen. tja, vad säger man. jag spelade inte överdrivet mycket, men oohh så kul det var. fast lite pinsamt. annica knäppte skitmycket bilder. men det finns inte ett enda bevis på att jag spelade, hahah, men jag lovar, jag spelade (Y)!. övernattningen på skolan. okej, det här var sjuktroligt. först på biteline åt vi tills vi tuppade av. även lilla virran som bantade fick äta sig mätt. sedan bjöd kvällen på film i klassrummet, ville val, musik, spökhistorior. det sista blev det lite för mycket av. ni vet såna här sjuka grejer man kan vara med om, typ andar och spöken och sånt. jenny såg en människa som inte skulle vara på skolan klockan 3 på natten. så hon kutade ut ur från korridoren där vi satt,in till klassrummet och la sig på madrassen, vi somnade fem stycken på nathalies madrass klockan fyra ungefär. shit vad man kan skärmma upp varandra bara sådär. jag glömde säga att jag var så smart, jag smällde i mig 3 powerking så jag var hyffsad pigg. jag fick till och med lov att försäkra min mentor om att det var engeridryck. haha! : ) det var asmysigt iallafall, man liksom lär känna alla bättre och bättre och det är kanonkul(Y) ni ska bara veta att jag har en skitcool klass. liksom en klass för sig. iallafall när vi vaknade så åt vi frukost och sedan vare dags för en heldag make over. vi gjorde allt med varandras hår. klippte, färgade, tonade, slingade. noppade,färgade ögonbrynen/fransarna. det är alltid en sån dag, i slutet av varje termin. egenvård kallas den. den är riktigt poppis : )

4 dagar till jul. och jag har inge mycket julkänslor. stackars mig.nemen det kommer kanske imorgon, eller om en minut? hahah jag har köpt alles julklappishar och är fettnöjd. eller okej, en kvarre. kaspers. men det är lätt. ha en fin kväll allesammans, du med bloggis pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0