2 DAYS LEFT

idag är det näst sista dagen på det här året. woah, vad sjukt. vet inte om det har gått snabbt eller inte. men hur coolt år som helst i vilket fall. dom flesta bloggarna jag har läst skriver dom nått ´sånt här schema liknande sak, och skriver vad dom har gjort under hela året. men det ska inte jag göra. för jag har minne som en guldfisk. det kommer ta år och dagar om jag ska sitta och klura ut nånting för vajre månad. men är ni extremt nyfikna så kan ni ju titta tillbaka i min supercoola blogg eller kolla på bilddagboken, jag har nämligen hört att en bild säger mer än tusen ord. så varför skriver jag massa  text här? bra fråga. jag tror jag började med den här i februari. men några saker kan jag väl försöka få fram. vårterminen i 9:an var inte att leka med. balen var kanske det roligaste jag har gjort. hela sommaren var sjukt nice. gymnasiestarten kunde inte vart bättre. det var typ dom största avtrycken i mitt 2008. och att bli fri från mag-jävla-smärtan var bra. riktig bra.
nu sitter jag här och nyser. fucccccck, jag håller på att bli förkyld. nu ska jag och mim peppa varandra och gå till solariumet. pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0