HEJ

jag hade egentligen tänkt att göra en sånhär nyårsgrej-test sak. men frågorna var inte så roliga, så jag hittade en annan.

1. vad heter du? Mimmi
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? vad som helst. nått klatchigt.
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? dom tänkte inte på nått annat...
4. vilket stjärntecken är du? jag är fisk
5. vilken årgång är du? im a 92:a
6. vart bor du? hääärnta
7. bott utomlands? jaa för en vecka;; haha
8. flyttat antal gånger? nårga
9. vart skulle du vilja bo? usa, fast jag har inte vart där
10. yrkesval? helst skulle jag nog vilja bli frisör

UTSEENDE
1. hur lång är du? 170 cm
2. hur mycket väger du? hmm om jag visste skulle du få veta
3. hårfärg och frisyr? brunt, så där lagomt fult
4. ögonfärg? gröna
5. mest nöjd med? min vänstra hörntand
6. minst nöjd med? mina fötter
7. skostorlek? 39
8. glasögon? nej, men däremot linser
9. har du några piercingar/tatueringar? nein

FAVORITER
1. filmer? taken, mamma mia
2. låtar? hej jag är ett rixfm offer
3. årstider? vår, för då fyller jag år:) nemen summer
4. mat/dryck? lasagne
5. djur? vandrande pinnar
6. färg? vit
7. parfym? escada
8. tv-program?  vet inte
9. sysselsättning? äta

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? svart täckjacka
2. vad använder du just nu för skor? svarta stövlar 
3. favoritfärg på kläder? det mesta
4. favoritmaterial på kläder? mjuka gillar jag bäst...
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? mjukisdress
6. favoritaffärer? måste väl säga hm
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? många pengar
8. favoritmärke(n)? är inte så mycket för märken
9. vad har du för byxstorlek? på jeans eller??
10. vad har du för tröjstorlek? säg runt 36

BLANDAT
1. vad heter din morfar? nisse
2. var har du i din:
¤ jackficka just nu? tusen olika läppglanser
¤ väska just nu? samma
3. vad är du beroende av? lipgloss,höhö
4. vilket land kommer du i från? Sweden
5. vilken sorts lypsyl använder du? varierar mig, men nu äre ett som luktar JUL
6. vad tror du på? dig
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? passs för jag kan inget om det där, även fast jag är konfirmerad :)
8. vad köpte du senast? hårspännen kanske
9. har du nåt husdjur? joo, det har jag ju, hund, katter
10. vad bor du i? ett hus

PRYLAR:
plånbok: ja, en stor cool
tandborste: rosa hos pappa, lila hos mamma, kul va? haha...
smycken:  inget fan av det, men visst har jag det
solglasögon: jag ser ut som en mygga i sånt
underkläder:  jo jag har en del sånt med hörrudu
nagellack: jaaa, älskade lacken, mest i rosa-skalan om jag ska vara ärlig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0