ABOUT ME

Hur lång är du?
171,7 cm
Vad vill du bli när du bli stor?
frisör eller make up artist
Vad pluggar du? 
just nu har jag sommarlov
Har du långt hår? 
NEJ
Vilken hårfärg har du?
ljusbrunt typ
Sminkar du dig?
oftast!
Vad har du för färg på dina underkläder just nu?
rosaaa
Har du kysst någon idag?
niix
Bor dina föräldrar ihop?
nä det gör dom inte
Vem är bäst, mamma eller pappa?
"båda är lika bra" hahha
Hur många syskon har du?
sju, japp du läste rätt
Vad är det senaste du sa till din pappa?
-"okej"
Vilken mat lagade din pappa senast?
lax i guess
Hur många ställen har du bott på? 
ett, två, tre, fyra!!!
Vilken familjemedlem är snällast?
dom är ungefär lika schyssta
När var du senast med nån kompis? .
today
Vem sov du hos senast av dina kompisar?
kom inte ihåg vem det var
Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? 
tror inte det
Vem har du varit kompis med längst?
sofie
Vem känner dig bäst?
mimmi och maja tror jag, frida, malin och sara med
Längsta tid du varit osams med en kompis? 
jag har inte vart osams med nån tror jag
Brukar du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? 
det beror på
Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar?
nää
Vad har du på dig idag?
sköna kläder, typ gråa
Har du bytt om idag?
jaa
Favorittröja?
en grå kofta
Sexigaste klädesplagget på andra könet? 
svårt att välja, hehe
Fulaste plagget andra könet kan ha?
jag vet inte
Vad använder du för skor?
sneakers, ballerina, klackskor ibland
Brukar du skrika åt dina föräldrar?
hehhehe, nästa fråga tack
Klä dig annorlunda?
njae, jag vet inte
Vara dig själv?
jaaa klart
Vågar du visa dig i bikini/badbyxor?
ja, fast jag undviker det helst
Vågar du fisa inför din pojk/flickvän? 
i have no one liksom
Vågar du pierca dej?
ja, fast jag vill inte
Ge dig på utmaningar?
jaa
Vara omogen? 
 hehe, mmmm
Äta småkryp? 
hell no
Vad heter din favoritlärare? 
har ingen just nu, men gudrun var det
Vad är ditt favoritämne? 
jag gillar svenska
Snyggaste läraren på skolan?
huhh roligt
Favoritmusik?
pinsamt men sant, så lyssnar jag på rix fm
Har du bra betyg?
jaa, eller nu när jag gick ut nian var jag nöjd iaf
Tråkigaste ämnet?
matematik 
Har du skolkat mycket senaste året?
nee
Hur tar du dig till skolan?
nu till hösten ska jag åka buss
Har du gjort mer än att kyssas med någon när ni varit i skolan?
nä!!?
Vad använder du just nu för jacka?
det är sommar hallå
Favoritfärg på kläder?
gråått ,vitt
Favoritaffär?
h&m, gina

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag måste också ta mig tid att göra en sån här nån gång, det är kul :-) Puss <333

2008-07-16 @ 11:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0