HEJ OCH HÅ

nu ska vi snacka allvarliga saker, haha, nejmen, ni som läser min blogg, kommer nog få vänta tills på lördag eller söndag för att få en ordentlig uppdatering, jag ska nämligen jobba, och det tar upp all bloggtid. känns fetttaskigt att bloggen blir lidande, but what to do liksom, hahahahh, men så nu vet ni det ;)

jag väntar nu på att min mindre snabba kompis ska ringa,vi ska ner på stan oså.  mallan snigeln nilsson is her name.
hon ska köpa tickets till stadsfesten. 

nej nu kan inte jag sitta still längre!

haaaaaare apbra

pusss på lilltån 

vetni vad?? så pluggis som jag är så längtar jag till skolan....

Kommentarer
Postat av: malin

haha, de namnet har jag faktiskt aldrig hört förut ;) pusspåre

2008-07-17 @ 15:17:12
URL: http://malls.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0