HEJ

förlåt, jag är sämst på att blogga, men alla kan inte vara bra då det heller så jag blev en av dom som inte fick den begåvningen. men det hindrar inte mig att skriva ändå. så ja, frågan är alltså; vad har jag nu att berätta?
idag är jag lagomt seg, igår hade jag trevligt med några homies, vi spelade våghals och sjöng karaoke. så imorse när jag vaknade, eller imorse.. morgonen hade passerat, klockan var nog närmare ett, då kom jag på att kasper, min lillebror fyller år idag. så såfort pontus har jobbat klart ska vi åka till mamma och fira honom. pinsamt men sant, så vet jag inte hur gammal han är... men han är född 1997 så då borde han fylla elva(?) men nog om det, mitt hår har växt en millimeter typ, nejmen nu har jag det utsläppt, jag insåg att jag var tvungen att acceptera mitt korta hår. haha, men det växer väl ut snart får jag hoppas.

frida är i hemma här och det är jag väldigt väldigt glad för! men sara har åkt till hennes himla stuga. alltid nån som ska resa någonstans, men så är det väl med sommarn?

vänta nu, det är lördag idag och jag kan ju passa på att berätta att nästa vecka blir en jobbarvecka för min del. tisdag, onsdag, torsdag, fredag och lördag ska jag arbeta. ska faktiskt bli fetakul! dock missar jag stadsfesten, men det gör inget för mig,  om min mamma och pappa ska ut och vistas på mellanholmen samtidigt känner man ju att det inte riktigt blir samma sak ändå. fast jag sörjer ändå, för jag ville se emd med mina kära vänner! men mallsor, du får uppgift att skaffa autograf till mig!!! :)  men gud, jag höll helt på att glömma att kusinerna kommer då, wihoooo, dock kommerjag inte kunna träffa dom så mycket som jag skulle vilja men en hel del ska det bli ändå!! stackarna som får dras med maja på stadsfesten, hahha :)

jag har fått en ny mobil, så jag är supernöjd och glad!

en sak till,  jag har ett femtiotal chokladbollar/arraksbollar här som väntar på att bli uppätna, så ni vet det!!

PEACE, LOVE AND UNDERSTANDING
mimsan


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0