KOMMER INTE PÅ NÅN FLASHIG RUBRIK

tjena!!
vare längesen jag skrev? haha jag minns inte! men iaf så är det lördag idag och jag åker på onsdag. och det är inte långt kvar till skolan startar igen, så jag ska passa på att umgås med mina bästaste vänner, för rätt som det är har sommarlovet passerat. och jag har börjat på en ny skola med andra människor än vad jag hade på högstadiet. spännande! 

mallan och några skulle på bio idag, jag orkade inte joina, jag var inte så jättesugen på att se filmen dom skulle se och jag vet nämligen att jag blir för rastlös att se film. jag vet, sjuktjobbigt, det är nått jag måste börja träna på! att se en hel film! jag har inte sett många hela filmer i streck.. om jag lyckas slappna av och kolla, ja men då somnar jag ju såklart! heltsjukt!!! så nää, ingen bio idag! 

idag var jag hos morfar med mamma, maja, martin, emelie och kasper! jarå, det var helt okej!! hahahhaahah, roligaste var ändå att martin hade haft barnsolskyddsfaktor, men ändå bränt sig! gud vad jag skrattttttttar!! :)

så nukommer jag inte på nått att fylla ut bloggen med!! (: men nu ska jag ut i dimman!

SÅ VI SES VÄL!
peace&love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0