PERFECT, MORE THEN PERFECT

hejjjjj klockan är två! shit, måste sova! jag har nämligen varit på personalfest på hamnkrogen. jag åt trerättersmiddag och drack säkert tre drinkar, alkoholfria dock=) men asgoda:) sen fick jag lön!!! tänk, jag fick för det första femtiokronor MER i timmen än vad jag skulle ha fått!! och bonus,på hur mycket som helst, det är sjukt vad generösa människor det finns!! ååhh, pluss att jag kommer jobba där imellan åt:) och har fått lära känna hur trevligt folk som helst! helt sinnesjukt vad glad jag är för att jag fick den här chansen!!

imorgon ska jag sova hos sara, det är jag, sara, malin,mimmi, frida och emma =) det ska bli super!!

sleeeeeep welllll / majmi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0