SNABB UPPDATERING FRÅN HUVUDSTADEN

kan ju börja med att berätta att jag kom in på john bauer och det var frisör jag hade sökt!:) wihooo, jag är lyckligast in the world! i sundsvallllllll ska jag gå:) och är minst lika lycklig att mallsi kom in på sandö!! mmm, lyyyyyyyyycka!

vet ni vad? igår var jag på allsång på skansen, stod och trängdes längstfram! såg snyggingarna i emd på bara några meters avstånd! how cool isn't it? sen såg vi magnus uggla med, jihha, cool kille. peter jöback och eva dahlgren(?) såg vi också, kanske inte riktigt lika coolt.ahaha sanna nielsen också, she sjöng så bra. sen såg vi typ femtio andra kändisar som var där och tittade på. typ sonja aldén, rickard olsson, babbsan, han från sanningens ögonblick osååååååå. jaaaaaaa,och vädergudarna tyckte inte om oss den dagen. fast det blev sol sen, så jaa, det var najs.

nu måste jag kila ner till dom andra, för vi ska snart till täbycentrum och shoppa loss!

saknar er där hemma verkligen supermyccckkkkkkkket!!

HÖRS OCH SES SÖTHJÄRTAN


Kommentarer
Postat av: mallan

asbra ju att vi kom in på de vi villeeee :) de är superc00000lt mimmi, vem vill inte liksom se EMD???? saknar dig asamycket,pusspåre

2008-07-02 @ 19:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0