tidsfördriv gånger femtioåtta

jag är trött och har ont i magen så jag måste sysselsätta mig med nått då blev det det här:

Vad skrattar du åt?

jag skrattar åt det mesta hela tiden.


Vad gråter du åt?

jag är ingen storlipare, jag brukar inte gråta så ofta, om jag gör det så ska det ha hänt nått hemskt oftast.


Vad äter du för slags mat?

dum fråga, jag äter nästan allt.


Vad dricker du för nåt?

samma här


Vilka umgås du mest med?

mina vänner


Vem saknar du mest?

kusinerna och farmor

Vart i sverige skulle du fly om nåt hände?

stockholm, västerås eller nått sånt


Vem lyssnar mest,du eller din vän?

jag brukar lyssna, men jag tror oftast att det är jag som pratar.


Vad får du oftast komplimanger för?

ingen aning


Blir du ofta sårad?
nej, inte ofta, men såklart, det händer


Vem ringde dig senast?

pappa kan det ha varit

Vem smsade dig senast?

frida tror jag

När vaknade du imorse?
kvart över 12, tidigt... -.-


Kommentarer
Postat av: Anna

Du är coolast! :-D

Vi ses snart hoppas jag!!!!!!!! <333

2008-07-13 @ 20:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0