UTMANING

har man blivit utmanad borde man kanske göra utmaningen också!

Jag har blivit utmanad av: Lousie

Regler
- Beskriv först reglerna
- Svara på alla frågor
- Välj ut 3 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din blogg
- Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
- göra i ordning mig
- ringa frida
- klippa dennis och pontus

- åka till pappa
-  baka!

Vad gjorde du för 10 år sedan?
då var jag sex år. antagligen så lekte jag med dom andra barnen, och hade inte ett enda bekymmer.

Ställen du bott på?
jag har bara bott i härnösand, men på fyra olika ställen

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
- haft värsta partyt
-  köpa massor av grejer
-  flytta till en softar stad
-  dela med mig hade jag också gjort
-  rest en hel del tror jag

Jag utmanar:

Mallan
Sara
Frida


Kommentarer
Postat av: Louise

Svar: Haha det är bra Mimmi!



Ha en bra dag!Kram

2008-07-09 @ 13:12:51
URL: http://finalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0