fresha uppdates

tisdag idag va? har för mig det. idag kollade jag runt på stan om någon salong hade en klipptid innan måndag åt mig, men närå. helt fullt på dom bästa salongerna såklart. men men, jag ska klippa mig på attityd på torsdag, soffan med:)

´Justdet, på måndag drar jag till stockholm! jag tar maja med mig. åhh längtar! vet ni hur kul det ska bli? wiiiiiiiie! snart så, snart är det måndag!!

ikväll har jag och sofie fulat oss ordentligt! jag vet inte,men vissa dagar blir jag typ 5 år yngre och dampar loss ordentligt. typ som idag, jag och sofie sminkade oss helt sjukt fult. kan lägga in en bild också, shit! skrattade tills vi låg på golvet. AHhh, nördvarning!

idag fick jag gratis sms av pappa!!!! <3<3<3<3 så sms;a! OCH jag svarar!!!!!!

sara den lyckansosten är i italien! hoppas hon har det bra och inte har så förbaskat ont i huvudet och frida är i danmark och softar, hon kommer snart hem!! wihooo!!

nånting mer att rapportera har jag inte.

so long amigos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0