god afton

ännu en dag i skolan avklarad, sista musik,och so-lektionen idag. buhuuu, låter rätt skönt, men ändå, jag kommer ju sakna det. jag har varit på stan idag med soffipropp, vi softade. fettnajs:) jag har bytt rum, eller har jag sagt det? aja, nu är jag nöjd iallfall, ett tag.. hehe! nu ska vi prata seriously stuffs, nämligen om balen!

BALEN den 12/6 på first hotel. kiörningskolans snygga nior har bal. mmm, och min klänning är rosa, otippat? hahah, maybe, maybe not. i varje fall så är den lång, så inga bruna ben behövs, skönt! ett problem mindre jag måste ta i tu med. jag tycker iallafall att balen i nian har blivit lite överskattad, jag menar det är ju sååååå mycket förberedelser innan. såånt hatar jag! men det ska bli kul, det ska bli aaaskul. jag hoppas ni kikar förbi och kollar? :)

imorgon gott folk ska jag o mallan åka till smitingen och lira volleyboll. sa jag att mitt lag vann? vi var grymma, eller mina lagkamrater va det iallafalllll.

och jag saknar mina kusiner väldigt mycket.

nu ska jag, eftersom jag är barnvakt, lägga dom små barnen. vi hörs lovers!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag kommer ock tittar på balen :D Åååååh, jag vill också ha volleybollturnering!!!!! Saknar den

2008-06-05 @ 21:58:48
URL: http://fiaskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0