hemsk natt

ja, du såg rätt, klockan är över ett och jag är vaken. det är skola om bara några timmar. jag hade också sovit nu om det inte hade varit för min jävla mage (i såna hära sammanhag får man svära hur mycket man vill). men herregud, vad gör det, jag kommer ju bara somna imorgon på skolan. men det är mina klasskamrater vana vid så att det spelar ingen roll. men men, skitsamma. idag har jag iallafall klippt pontus och dennis, yes, jag har redan startat min frisörkarriär förlängesen.

på tisdag är det smitingen. jag ska spela volleyboll och försöka träffa bollen. jag är värdelös på den sporten, jag förstår inte varför dom ens frågade mig om jag ville vara med. jaaaag ska göra mitt bästa laget. vi heter förövrigt "mimmi's holiday club" och nej,det var inte jag som valde! =) på tisdag så drar även jag, älsklingsis och mamma till birsta. måste ju inskaffa allt som saknas till den där jädrans balen. skor, måste ha nya. sen tusen andra grejer som jag inte kommer ihåg. sen skolavslutningskläder också. 2 veckor kvar, tagga! 

imorgon så vad händer då? jo jag ska byta rum med maja. det kommer nog ta sin tid. sen klippa emmlan. och vet ni vad? jag är så sjukt klantig. jag glömde ALLT mitt smink hos pappa + att jag inte kommer sova mycket i natt. huga, vad jag kommer se risig ut, risigare än vanligt.

vi hörs imorgon/idag
puuuussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0