livet när det är som bäst

minst sagt lyckad helg. jag ska berätta lite mer detaljerat? säg till isf. hahahah

nejmen, serriöst, det var kul. sara oliva, peter fick in mig i den där jädrans karusellen, shit, jag dog. aa nästan. fyfan, peter satt och asgarvade. fyfaaaaaan, vilken upplevelse. nu tror ni som inte känner mig att jag hatar karuseller, men det gör jag inte, det är typ roligaste som finns. men det känns himla osäkert att åka här i stan, det är nått jag har fått för mig. men det var kul, varenda dag den här helgen har vare sjuktnajs. med elon i fredags, mallan med. sen lördag med alla girls. jag gick även peter och fredde ett tag. huga liga, vilken helg. bara massa skoj. efter två powerking var jag så pigg så jag skulle kunna springa till afrika, eller ja. hahah

hur har ni själv haft det?!

vi ses lovers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0