måndag - birsta city - balfixande

ja precis, det är måndag, jag har varit i birsta och fixat lite saker till balen. det var min dag, inklusive skolan. härligt med softar dagar. jag hade dock uppskattat en shopparkompis i birsta eftersom min brorsa och hans vänner inte är dom roligaste man kan gå  in på gina tricot med. menmen, jag fixade det. så nu har jag en klänning, slipper alltså ta nånting jag redan hade. puuh. färdsättet till balen är också kirrat, en bil. hahah, ni vet inte hur många förslag jag o mims hade. dock var min högsta önskan att få åka postbil. tänk er vad fränt! jaa, jag vill fortfarande det, men man kan inte få allt här i världen!  justjja, imorgon äre nått vårkalas på gymnasiet, efter det ska mami and me ner till stan och fixa resten till balen, precis, det är hur mycket som helst man måste fixa. nu äre i ochförsig bara lite smink, hårspännen och textillimm kvar. mmmm, vad jag längtar! aja, hörs senare antar jag=) hare najs! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0