mina byxor är smutsiga

grillkvällen har nyligen passerat! underbart att vara med några av mina favorit människor (alla var inte med). vi var nånstans ute i skogen, fråga inte mig var. hahah, det var mysigt och efter två powerking är jag helt upp i varv, jaaa, helt serri, fråga ellan om ni inte tror mig:) sen for vi till soffipropp där vi sjööööng allt vad vi kunde:) åhåå, lyckad kväll!!

men allting i mitt liv är inte som jag vill, men det får man kanske leva med. men ååh, nää, det är crazy. klagomål, klagomål - förlåt men jag var bara tvungen. tur att jag har människor i min omgivning som fattar allt. ALLT!  tack

nu när jag väl sitter här kan jag väl lägga upp nån bild sen igår nationaldagen.

       frajda 

sa jag att jag har fått en ny digitalkamera?:) näe, men jag har iallafall det:)

nu ska jag softa vidare, ses darlings

Kommentarer
Postat av: Frida

Hmpf, var du tvungen att visa mina ben för hela världen...XD

2008-06-08 @ 11:16:56
URL: http://fridas1000tankar.blogspot.com
Postat av: Elina

jo nog var du GGlad mimmi, men dem funkar ej på mig ://///

2008-06-08 @ 14:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0