MUNSÅR ÄR DÖDEN

hola amigos!

här kommer jag med lite funny-information.

först vill jag bara tala om hur arg jag var på mamma igår, shit, stackarn. jag skulle ju klippa mig. men då hade jag ju en tid hos snillet på sjukhuset, samtidigt! fast det var inte mammas fel egentligen, men ändå. hahha! så japp, sjukhuset går ju före naturligtvis. så då avbokade jag det,klipptiden alltså (eller mamma, eftersom jag inte vågade ringa) haha. då vart jag ju inte precis nöjd, utan jag och pappa åkte in till stan imorse. gick in på första bästa salong och kollade om dom hade nån ynka klipptid till mig,HAH, tror ni inte jag hade värsta värsta turen? så imorgon ska jag klippa mig hos nån jag aldrig satt min fot förr. men somsagt som mitt hår ser ut nu, så kan det inte bli värre:) det är ju skönt att veta!

jag är så jäkla osmart, jag tål inte apelsiner. men ändå, drack jag apelsinjucie. så nu har jag munsår, och kan inte skylla på nåt annat än mig själv!

imorgon ska jag och mammie och linus ner till birsta fast först ska jag klippa mig!

ingen fattar nog hur jäkla nervös jag är inför gymnasie beskedet! jättenervös är jag! det känns som det kan gå precis hur som helst!

best wishes 
mims 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0