NERVÖS OCH FÖRVÄNTANSFULL FLICKA

imorgon är det bal. fattar ni, nä, inte jag heller. roligt skare iallafall bli. imorgon vid två kommer min frisör och sminkös och hjälper mig. det ska nog bli bra det här. sen halv sex åker vi till balen, eller ja, så att vi är där sex. fyfan vad roligt det ska bli och hur fina alla kommer att vara. jaa, helt fantastiska gissar jag på. jag längtar ihäl mig, jag ska nog lägga mig tidigt ikväll, så jag är pigg och allärt, men jag ska ända svepa två powerking innan balen, så är jag på topp, hehe.

förutom att jag längtar så att jag håller på att avlida tills balen så har dagen varit knepig, började sämst, slutade bäst. jag försov mig för första gången i hela mitt liv, jag är serri, jag har aldrig kommit försent till skolan. aldrig! men såklart, sista dagen gör jag naturligtvis det. mm, det är väl bara tacka gudarna att jag inte brukar göra det ofta. skulle aldrig klara det, den stressen. sara ringde mig, då hade jag inte en blekaste aning om vad klockan var, jag trodde den var typ tjugo över sju, eller nått, inte tjugo över åtta! men men, jag överlevde och jag kommer nog inte göra det igen på länge. eftersom det är sommarlov, hiihih. jo, jag måste tell you about sista mentorskvällen med klassen. dunder kul. jag skulle kunna sitta här och berätta hur mycket som helst, men ni orkar nog inte läsa mer. förresten jag ser ju att det är massor som läser, men ingen vågar kommentera eller?:) kom igen nu va=) jag bits inte!

pussss

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag kan kommentera din fina blogg mimmi!!!

Vad roligt att balen blev lyckad, det blev våran med :-D Miss you so much darling

2008-06-13 @ 19:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0