ROLIGT NÄR MAN HAR TRÅKIGT

lovar du att vara ärlig? sjävklart
du heter: Mimmi Lindholm
smeknamn: oj, jag har ett antal bl.a mimsan, majmi, mimzor, mettmmett, sjögga, hahaha  jag har tusen till:)
låt just nu: christina aguilera - the voice within
beroende av: glass och mina vänner
vem behöver du mest just nu? mina chompisar
vad tror folk om dig? jag vet inte alls!
stämmer det? vad tycker du?!
vad får du oftast komplimanger för? jag vet inte det heller!
vad säger du för att imponera på någon? "hej! här är jag! vad var dina andra två önskingar?" hahaha, eller inte
hur imponerar man på dig? hmm, klarar man av att vara sig själv, har man kommit långt! haha
brukar du skratta för dig själv? om jag brukar? hahah, det kan du skriva upp
vad står det i ditt senast inkomna SMS? från mallan, att hon var nästan klar!
vilken är din favoritmåltid? jag gillar lasagne
vart bor du? i härnösand
trivs du där? jarå, det gör jag
äger du några converse? nope
festar du mycket? nej, inte så värst
sprit, cider, vin eller öl? sprit kanske, fast njae, haha
brukar du bli för full? nepp
är du allergisk mot något? badhusets tvål, hahah jag vet, loppit
nästa mål i ditt liv? bli lika cool som du
hur svarar du i telefonen?  hallåååååå, eller hej det är mimmmmmiiiii 
vem ringde du senast? mamma
vad sa den du senast pratade med i telefonen? hon sa inte så mycket intressant  
antal timmar sömn inatt? 8 timmar
sov du ensam? japp
tycker du om din pappa? det gör jag
brukar du komma i tid? jaa, faktiskt!
när mår du bra? när inte magen krånglar
hur känner du dig idag? glad men väldigt trött
vanligaste färg på dina kläder? vitt, grått och massa annat, jag brukar variera mig litte
vad tycker du om fötter? vi pratar inte om fötter...
är du smart? nej men jag har kompisar som är det, så då behöver inte jag vara det
vad saknar du? anna och henrik
hade du en bra kväll igår? jaa super
favorit dryck på morgonen? smoothie, fast det kanske inte är dryck? annars o'boy:)
när brukar du gå och lägga dig? alldelse försent
är du blyg? nää, oftast inte
sysslar du med någon idrott? jag har spelat fotboll och handboll, innebandy med, men inte nu!
tror du på kärlek vid första ögonkastet? ja i vissa fall
har du spytt offentligt? nej det har jag inte
är du nöjd med ditt liv? jarå, med det mesta iallafall
om inte, vad vill du ändra på? du är nyfiken
kategoriserar du dig själv i någon speciell stil?  njae, det gör jag nog inte!
är du bortskämd? i don't think so
vad gör du imorgon? jag ska softa



Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha, sötnöt;)

2008-06-21 @ 19:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0