skolavslutning och klassfest

Skolavslutning gick bra, bättre än vad jag trodde att den skulle göra. inte förrns jag satt i bilen på väg mot hamnkrogen insåg jag hur jävla sorligt det var. först då kom tårarna på riktigt. inte lite heller, men eftersom jag hade smink på mig så fick jag kväva tårarna så att jag kunde gå in på hamnkrogen och äta. haha.
klassfest igår. wihiioo. klassen i mitt <3 asroligt faktiskt. lite för mycket av det goda kanske,ialla fall för vissa. hiihih, nu ska jag till birsta city!

hörs sen!!!!


Kommentarer
Postat av: Sara

Mimmi, du betyder så himla mycket, det vet du.

Jag älskar dig!!

2008-06-14 @ 12:39:25
Postat av: Anna

Vad söt du är mimmsi :-D

Vi ses snart <333

2008-06-14 @ 12:56:30
Postat av: Frida

LITE för mke av det goda?! Skojja älskling!



Även om vi inte längre är klasskompisar så kommer du allttid finnas i mitt hjärta, ALWAYS!!

Älskar dig<3

2008-06-14 @ 19:32:19
URL: http://fridas1000tankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0