sommar och sol

its real summer now, shit! bränt mig överallt känns det som. men vad gör väl det? nothing. jag har tänkt på en grej, åååhh, ovanligt att jag har tänkt(!) haha, nej men tänk er att ta studenten nu! fyfan vad soft, dom ser ju ut att ha liiiiite roligt. jaaa, gud, jag vill också gå om kring i en söt liten mössa och vara full dygnet runt och bara göra roliga saker. okej, jag överdrev lite. men ni hajjar? det känns faktiskt som att vi tar studenten nu, jag går ju i nian, det är lite av samma sak. fast nää, inte alls likadant. nu har jag fått lagt av mig min tanke på er, och den här bloggen. nice. förresten har jag nyss lacka sönder på peter. jag blir inte så jätteofta arg, typ aldrig och när jag väl blir sur, så kan jag högst vara det i en kvart. ett problem jag har. ett till alltså.

jag har inget att ha på mig på skolavslutningen, hjäääääääääääälp! panik? typ ja!

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0