var bara tvungen

jag har lite att göra så jag tänkte på er, vet inte ens vilka ni är:) men jag skriver väl nånting smart här då. det sprack ju direkt dock. men iallafall så har jag varit i birsta, handlade massa saker. bästa var dock en locktång! en till, jag har typ tre stycken nu, menskitsamma. jag är fettseg efter gårdagen. vad ska jag skriva? åhh, jag kan säga lite saker jag skulle vilja ha sagt, att jag saknar mina kusiner i stockholm jättemycket, att jag och frida hade jätteroligt idag, att jag har möblerat om mitt rum idag, till och med bytt rum med majsan. aah fyfan vad tråkigt inlägg, menmen, finns det inga tråkiga inlägg, hur ska jag då kunna ha roliga?

midsommar då är jag och mimmi mot världen!

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0