(?)

lite piggare känner jag mig, men om man kollar temperaturen i kroppen så är de densamma.
men min kära kusin sa att det sägs att håret och naglarna växer snabbare när man har feber. är det så? någon som också har hört det? det vore rätt coolt tycker jag. men nej, jag har inte märkt att mitt hår har blivit någe längre:)  

men men, hur som helst så saknar jag skolan(!!!) eller rättare sagt mina classmates!!!! :)  fatta hur tråkigt jag hare på dagarna! men jag har siktet inställt på att bli frisk i morgon, så jag kan komma till skolan på onsdag=) wihooo!

pussssss , mimmi


lägg märke till; jag skrev 2 inlägg på samma dag, kanske för att jag är sjuk, vem vet? :)


Kommentarer
Postat av: Frida

Bra Mimmi! =P

Hur e d idag då?
Själv är man hemma igen...hahahhaa...
Men vi kanske hörs nån gång under dan...
Puss

2008-03-18 @ 11:15:30
URL: http://fr1da-fr1da.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0