back in bloggandet

det blev en riktigt kort paus, men jag kommer säkert skriva mer sällan! om man nu kan skriva mer sällan(?)

jag börjar få lite ångest inför skolan kan man säga, vill inte dit. jo det vill jag, men inte till lektionerna. it sucks.
menmen, jag får träffa mina kära classmates, och det är det som är så bra med skolan!

mitt lov har varit otroligt, först påsken och hela fadderullan.  och på måndagen kom kusinerna från storstaden hit. dom var grymt efterlängtade, och jag saknar dom som om det vore 1000 år sedan jag såg dom sist!! :(
som ni ser på bilderna under ; så bowlade vi, ojojojoj, jag vann!! ihihih

jag har inte gjort så mycket sen dom åkte, jag har mest kollat på filmer. det är inte helt fel det heller!:)

nu ska jag gå och lägga mig, jag ska nämligen upp tidigt och åka till sundsvall med broder, måste inhandla kläder och stuffs till farmors fest på lördag!! jippiiii, njae.

menmen, so looong / mimmii

/image12


Kommentarer
Postat av: Anonym

du tar ju pauser hela tiiiden juuu

2008-06-19 @ 17:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0