ajjjjjj

jag har sovit konstigt så jag har jätteont i min nacke. ajjjjjjj!!!

förövrigt så har dagen varit lugn. jag sov till klockan ett=) fettsköönt!
jag ska höra med malin och sara vad dom ska hitta på ikväll. jag vill ju se på fiiilm:)

image88




berättade jag om min valborg?
jag gjorde nog inte det. kanske tråkigt att höra om men jag åt väldansgod mat med malin,sara, sofie och maja. sen gick vi till bondsjös "jätterooliga" brasa. jag lovar, det var bara barnfamiljer där, nästan. inte riktigt men nästan. så vi gick vidare till ellans place. där softade vi. sen gick vi ut en sväng till. sen hem till mig där det var "fullt ös". så jaa, även fast jag tycker att valborg är sjukt överskattat så blev det kul =)




ciao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0