dagens updates

kvällen till ära har bjudit på bland annat tacos med personer x10. det var trevligt men shit, småbarnen tar ju död på en. stackars mamma och pappa som alltid måste ansvara för allt dom ska göra och ska ha. som syskon märker man inte det, förrns nu då, när mamma och pappa är borta och pontus är här och är barnvakt. först då, märker man hur mycket energi det tar och hur mycket hjälp dom behöver med allt. det är ju självklart eftersom dom är så små men, det är jobbigt. det är kul och så. självklart. och dom har ju verkligen vuxit, så det kan man inte klaga på.

ingen mattelektion idag, såtyvärr har jag inget att informera om på den fronten. men om vi nu ska prata skola (det tråkigaste man kan läsa om) så har jag gjort klar mina shorts som oliva och jag har hållit på med länge, otroligtjättelänge. jag har haft svenska nationella muntligt också:) hmm, nu vill jag inte prata om vad jag har gjortpå skolan mer, det är till och med uttråkande att skriva ner det. :) en sak till måste jag bara tell you about, mallan och jag hade typ värsta fajten med peter idag på rasten mellan so;n och arbetslagstiden. ajjjj, hårdkamp.

mätt och belåten sitter jag här framför min dator och glor, jag ska dra ner till dom andra nu. jag ska göra nått askul, vet inte vad ännu, men nånting roligt ska jag ägna denna onsdag åt också.

några dagar kvar tills sommarlovet drar igång, peppar peppar! oh,vilken sommar det kommer att bli:)
jag lovar att skriva ner min preliminära planering så snart som jag kan.

nu när jag skrev så pass långt som jag gjorde, vill man ju gärna skriva mer. men tyvärr gottfolk, jag har inget att skriva mer, annat en att jag önskar er en asbra kväll! och snälla ni kommentera, så jag ser eran bloggaddress, så får jag läsa lite fler bloggar:)

pussss


Kommentarer
Postat av: Frida

Ååå, Mimmi skriver lååågnt!!!

2008-05-21 @ 18:57:33
URL: http://fridas1000tankar.blogspot.com/
Postat av: mallson

peter är farlig! hahaha ;;
pusspåre

2008-05-22 @ 16:47:55
URL: http://malls.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0