godkväll

hallå kära läsare, om jag ens har några kvar(?)


kan väl börja med att berätta om min daaag, idaaag!
det är söndag, vilket för mig innebär att det är okej att göra ingenting utan att känna att man är lat. då slipper man den sortens ångest iallafall. jag har faktiskt gjort lite saker idag. jag kom hem från pappa vid 12 och då solade jag ute och pratade med kasper och peter om turkietresan. jag hoppade studsmatta och ägde ut kasper i basket. sen tog jag och majsan på oss varsin stegräknare och gick ut och gick. man ska typ gå 9000-10000 steg eller nått/dag, vi gick 4000 steg på vår lilla tripp. sen kände jag mig så duktig sååå.

jag lider med alla som har pollenallergi, herregudars,  vad jobbigt det måste vara. usch, jag tycker synd om er hela bunten som lider av den allergin. nu när det är som värst ute, kan det inte var kul.

har jag nått nytt att berätta?
hmm, jaa, att jag och några vänner köpte ben and jerrys igåår, woow, mallan och jag delade på nån caramel, chew chew=)  bifogar bild.

och att det är elevensval till veckan, känner mig inte så laddad för att ha idrott, får se om det blir en del ämnen istället då och då. men det ska bli skönt, jaooo

nu ska jag för en gångskull sova i min skönaste säng som jag har här hemma hos mamma. wihoo

livin' that dreaaaaaam

ciao

 image108

Kommentarer
Postat av: Frida

Om du tröttnar på idrott kan du ju alltid besöka mig på BILDEN!! Du vet klassrummet längst ut utanför Personalis om du inte har varit där tidigare..HAhahaha, skojja! Men du är välkommen

2008-05-12 @ 19:13:56
URL: http://fridas1000tankar.blogspot.com/
Postat av: mimmi

tack för inbjudan men a, jag håller mig där ute så blir det bäst! hahahahah

2008-05-13 @ 16:38:13
URL: http://mimmsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0