hello again

jag kunde inte överge mina fem(?) kära läsare. det vore inte likt mig. så därför fortsätter jag att berätta ointressanta saker som händer i mitt liv. jag får inte ner allting såklart, men littegranna iallafall.

jaha, vart ska jag börja? hmm, jag kan ju tala om att jag har på känn att jag kommer bli sjuk inom 3 dagar, min näsa rinner och jag har ont i huvudet. jag kanske är sjuk redan. wellwell, who cares? mallan har varit sick och det var inte kul, sara och frida är sjuka. liksom ska man vara sjuk ska man vara det nu då eller?

mimmi, min mimmi, har kommit hem, dock i en mörkare nyans på huden. very funny to see her. we have alot to talk about, yey.

elevens val hela förra veckan var assoftigt, jag hade idrott, vi spelade basket all the time, fettmedsoft. vi spelade burn out - det är grejer det!

nu till veckan åker mami&peter till egypten, näää, jag är inte alls avis. nejnej.

ikväll har jag varit med soffan, mallan, jockipocki och maaaxii. vi spelade det traditionella spelet rita och gissa. pinsamt men sant, pöjkarna tog hem segern. vi borde skämmas.. haha, fast dom var duktiga.

förövrigt så är inte nånting på min sida känns det som. allting är konstigt och allt jag gör blir fel. det kanske vänder rätt som det är hoppas jag på iallafall.

hare göttarns!


1                                   2                                 3

1. max snygga teckning, kan ni gissa vad han ritade?! då  gör ni det riktigt bra.

2. malls and me, wiho

3. hmm, i femman, otroligt snygga

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag har saknat din blogg! Haha, men du får inte bli sjuk, USCH!!!

Jaja, krya på dig!

2008-05-18 @ 10:09:15
URL: http://sariis.blogg.se
Postat av: Frida

Gu vilken gullig bild från femman! Hahahahahahahahahahahaha XDXD

Nej, bli inte sjuk du också! Fast det kanske är nu du ska passa på ;)

2008-05-18 @ 11:54:38
URL: http://fridas1000tankar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0